Ile może urosnąć biceps w miesiąc

Ile może urosnąć biceps w miesiąc

wrzesień 3, 2021
Email this to someoneShare on Facebook0Print this page

Wzrost mięśni następuje w wyniku mikroskopijnego urazu włókien mięśniowych, które goją się i są większe i silniejsze niż przed urazem.

  • Dzięki ćwiczeniom z podnoszeniem ciężarów możesz w ciągu tygodnia wzmocnić biceps o centymetr.
  • Możesz być w stanie zyskać kolejny cm w ciągu dwóch tygodni, ale wkrótce twoje ciało ustabilizuje się i nie będziesz widzieć tego rodzaju wzrostu co tydzień. Opracuj plan, aby zmaksymalizować trening większych bicepsów, aby mieć takie “karabiny”, o których zawsze marzyłeś.

Szybko rozwijaj biceps:

Aby uzyskać mięśnie na bicepsie, skup się na wykonywaniu uginania bicepsów, takich jak uginanie młotkowe, uginanie na modlitewniku, i uginanie w oparciu o udo. Ten trening bicepsów koncentruje się na bicepsie, aby pomóc stworzyć mikroskopijny uraz, który buduje większe mięśnie. Z każdym zestawem ćwiczeń ćwicz biceps aż do wyczerpania.
Maksymalizuj wagę: ilość podnoszonego ciężaru wpływa na szybkość przyrostu masy mięśniowej. Jeśli podnosisz 15 kilowe hantle podczas wykonywania uginania na biceps i możesz wykonać od 8 do 12 powtórzeń przed porażką, spróbuj podnieść 20 kg hantle przez cztery do sześciu powtórzeń.

Kluczem do szybkiego budowania mięśni jest podnoszenie ciężaru na tyle ciężkiego , aby można było wykonać tylko kilka powtórzeń, zanim mięśnie się wyczerpią. Ten poziom ćwiczeń powoduje urazy mięśni bicepsów , pomagając im leczyć większe i silniejsze.

Inna kwestia to spompowanie bicepsa. Wtedy zadbaj o dużą ilość powtórzeń. Masz 12 kg na rękę i robisz dokładnie, z dużą precyzją 15 powtórzeń? To znaczy, że powinieneś w pierwszej serii dobić do 25 powtórzeń. Będziesz czuł palenie w bicepsie, będziesz miał łzy w oczach, ale już po 20 sekundach od odłożeniu tego hantla poczujesz, że idzie to w dobrym kierunku!

Podsumowanie: katuj biceps na różne sposoby. Mięśnie uwielbiają stymulację i nowości w treningu. W jednym ćwiczeniu zmęcz biceps ciężarem, w drugim ilością serii. Do tego dobrze jedz, a Twój biceps będzie rósł z treningu na trening – dosłownie!

Email this to someoneShare on Facebook0Print this page

Komentarze

Dodaj komentarz