Ile to jest 10000 kroków

Ile to jest 10000 kroków

wrzesień 3, 2021
Email this to someoneShare on Facebook0Print this page

Prawdopodobnie słyszałeś, że powinieneś chodzić 10 000 kroków dziennie, aby poprawić kondycję i schudnąć. Czy to mit fitness, czy są jakieś badania, które pokazują, że to działa?
Koncepcja 10 000 kroków dziennie została pierwotnie spopularyzowana w Japonii i nie była oparta na badaniach medycznych. Ale teraz naukowcy badają, czy jest to użyteczny cel.
Jak dotąd badania pokazują, że 10 000 kroków dziennie nie jest magiczną liczbą, ale jest dobrym wskaźnikiem tego, jaką aktywność wykonuje dana osoba w ciągu dnia. Chodzenie większej liczby kroków dziennie wiąże się również z byciem szczuplejszym. Badanie kroków dziennie i masy ciała, wskaźnika masy ciała (BMI) i innych wskaźników wykazało, że osoby, które wykonały więcej kroków krokomierza dziennie, ważyły ​​średnio mniej i miały niższy BMI.

Jak uzyskać 10 000 kroków?

Wykonanie 10 000 kroków jest równoznaczne z przejściem około 7,62 kilometra (pięciu mil). Jeśli nie masz aktywnej pracy, takiej jak kelner lub pielęgniarka, trudno jest zarejestrować 10 000 kroków tylko przy codziennej aktywności. (Osoba nieaktywna wykonuje 3000 kroków lub mniej w swojej codziennej czynności poruszania się po domu.)

Większość ludzi osiąga 10 000 kroków, wykonując jeden lub więcej długotrwałych spacerów lub biegów, co odpowiada 30 do 60 minutom marszu. Odpowiada to minimalnym dziennym zaleceniom dotyczącym ćwiczeń, które większość organów ds. zdrowia ma na celu zmniejszenie ryzyka dla zdrowia. 3

Jeśli chcesz podejmować więcej codziennych kroków dla zdrowia i kondycji, zacznij od określenia swojej linii bazowej. Śledź swoje kroki przez około tydzień za pomocą prostego krokomierza , urządzenia do śledzenia aktywności lub aplikacji na smartfona (wiele telefonów ma wbudowany licznik kroków). Nie musisz skakać z 3000 kroków dziennie do 10 000 w nocy.

Gdy już zorientujesz się w swojej średniej dziennej, spróbuj dodać 2000 do 2500 kroków dziennie, aby rozpocząć (około mili). 4 Walking mile oparzenia około 80 kalorii na osobę 150 funtów. Gdy poczujesz się komfortowo z tym dodatkowym ćwiczeniem, wydłuż spacery lub rób więcej krótkich spacerów, aby zbliżyć się do 10 000 kroków dziennie.

Email this to someoneShare on Facebook0Print this page

Komentarze

Dodaj komentarz