jak schudnąć z dłoni

Jak schudnąć z rąk, dłoni i palców

wrzesień 3, 2021
Email this to someoneShare on Facebook0Print this page

Aby schudnąć w palcach, dłoniach i ogólnie rąk, musisz stworzyć ogólny plan odchudzania całego ciała. Nie ma sposobu, aby celować w jeden konkretny obszar ciała w celu utraty wagi. Zamiast tego jedz zdrowo i ćwicz, aby spalić kalorie i schudnąć. Wykonuj ćwiczenia rąk, aby tonować i wzmacniać mięśnie dłoni w ramach planu treningowego. Jeśli chudniesz, ale Twoje dłonie się nie zmniejszają, problemem może być zatrzymywanie wody zamiast tłuszczu.

 

Na początek najczęściej zadawane pytania  i odpowiedzi jeśli chodzi o odchudzanie rąk, dłoni czy konkretnie palców:

Czy jest możliwe schudnięcie tylko z dłoni lub palców?

Organizm każdego ma inny sposób rozprowadzania nadmiaru tłuszczu. Dla niektórych osób dodatkowa waga trafia prosto na palce. Trudno jest celować w utratę wagi w określonym obszarze ciała. Tak więc, jeśli próbujesz schudnąć palce i dłonie, musisz ogólnie schudnąć.

Jak mogę schudnąć na palcach?

palce jak schudnąćOprócz nadwagi na ciele możesz po prostu spróbować zrzucić dodatkową wagę z palców. Wyznaczanie małych celów może być dobrym początkiem. Program odchudzania może być początkowo zniechęcający, wystarczy ustalić małe cele, takie jak utrata 5% masy ciała w pierwszym miesiącu. Pomóc mogą niektóre zmiany w diecie.

W jaki sposób tłuszcz odkłada się w palcach

Kiedy jesz więcej kalorii niż spalasz w ciągu dnia, Twoje ciało oszczędza kalorie w postaci nadmiaru tłuszczu. Każde ciało ma naturalny sposób rozkładania wagi. A dla niektórych z nas tym miejscem mogą być nasze dłonie i palce.

Co mogę zrobić, aby moje dłonie wyglądały na smuklejsze i chudsze

Zmiany stylu życia, takie jak unikanie pokarmów bogatych w sód i picie dużej ilości wody, mogą również sprawić, że Twoje palce będą wyglądać na szczuplejsze. Możesz używać ćwiczeń, które celują w mięśnie dłoni, aby tonizować obszar podczas ogólnego spadku wagi.

Poniżej 4 proste kroki, aby schudnąć – również jeśli chodzi o dłonie i palce.

Krok 1

Zacznij ćwiczyć co najmniej 30 minut dziennie, pięć dni w tygodniu. Jeśli jesteś początkujący, zacznij od energicznego chodzenia lub pływania, co zwiększa tętno i działa na mięśnie całego ciała. Dodaj opór swojemu treningowi, używając ciężarków do rąk lub używając maszyn do ćwiczeń na siłowni. Kiedy chwytasz ciężarki, pracujesz zarówno rękami, jak i mięśniami ramion. Aby stracić pół kilo tłuszczu, musisz spalić 3500 kalorii więcej niż wkładasz w swoje ciało, więc ćwiczenia są kluczem do utraty wagi.

Krok 2

Stwórz plan zdrowego odżywiania, obejmujący świeże warzywa, owoce, chude mięso, pełnoziarniste pieczywo i niskotłuszczowe produkty mleczne. Trzymaj się z dala od smażonych potraw, przetworzonej żywności i żywności wypełnionej sodem, takiej jak azjatyckie jedzenie z sosem sojowym. Licz kalorie na każdy posiłek i przekąskę, aby mieć pewność, że nie przekroczysz dziennego limitu. American College of Sports Medicine zaleca kobietom spożywanie co najmniej 1200 kalorii dziennie, a mężczyznom co najmniej 1800 kalorii. Dostosuj spożycie kalorii, aby ćwiczenie pozwalało spalić więcej kalorii niż zużywasz, pozostając powyżej zalecanego minimum kalorii.

Krok 3

Zmniejsz sód. Sprawdź na etykietach ilości sodu, w tym na przyprawach i napojach, w szczególności napojach dla sportowców. Powinieneś spożywać mniej niż 2300 mg sodu dziennie, około łyżeczki soli. Jeśli masz większe ryzyko problemów z powodu zwiększonego stężenia sodu, na przykład jeśli masz wysokie ciśnienie krwi, cukrzycę lub problemy z nerkami, lub jeśli jesteś czarny lub masz więcej niż 50 lat, powinieneś spożywać mniej niż 1500 mg sodu dziennie . Sód może powodować zatrzymanie wody w organizmie, co najczęściej widać w dłoniach i stopach. Pij dużo wody – osiem 8-uncjowych szklanek dziennie – a twoje palce i dłonie powinny wyglądać na szczuplejsze. Ćwiczenia również mogą pomóc, ponieważ wypocisz część wody zatrzymywanej przez twoje ciało.

Krok 4

Ćwicz ręce, aby wzmocnić mięśnie dłoni i palców. Ściśnij kulkę stresu, trzymając ją przez trzy sekundy przez 10 powtórzeń. Utoruj sobie drogę do twardszych piłek stresowych lub piłki tenisowej. Użyj chińskich piłek do ćwiczeń, aby zbudować mięśnie dłoni. Rzuć dwie kulki wokół dłoni, używając tylko palców tej dłoni, starając się, aby kulki się nie zetknęły. Aby rozciągnąć mięśnie, ściśnij czubki palców obu rąk razem z rozłożonymi palcami. Powoli wsuwaj i wysuwaj dłonie.

Email this to someoneShare on Facebook0Print this page

Komentarze

Dodaj komentarz