Przynależność do grupy sportowej, stowarzyszenia morsów, odzież na eventu lub pomysłowy prezent na urodziny lub pod choinkę. Bluza z własnym wzorem może być wyrazem filozofii życia, poglądów, promocją zespołu muzycznego czy sposobem na podkreślenie wyjątkowości właściciela. Zamawiana dla członków grupy w ilości hurtowej bądź przygotowywana tylko dla jednej osoby, bluza z własnym haftem może okazać się strzałem w dziesiątkę. Przeczytaj i dowiedz się, czy jest to produkt odpowiedni dla Twoich potrzeb.
Odzież z nadrukiem – gdzie się sprawdza?
Personalizacja odzieży nie jest ofertą nową czy zaskakującą. Niemal codziennie z pewnością widujesz osoby, dumnie prezentujące się w koszulce wskazującej na ukończenie zawodów sportowych czy przynależność do grupy hobbystycznej. Standardem są również ubrania robocze z logo bądź nazwą firmy czy stroje eventowe – na targi, pokazy kulinarne lub inne wydarzenia.
Istnieje kilka możliwości naniesienia logo, nazwy lub grafiki na odzież. Bluza z własnym nadrukiem na plecach może być wykonana różnymi technikami: od prostych prasowanek poprzez sitodruk po druk sublimacyjny. Technik nanoszenia nadruku jest sporo, jednak
Czym wyróżnia się bluza z własnym haftem?
Jednak haftowany element z nazwą, sloganem, symbolem lub rysunkiem prezentuje się bardziej estetycznie i prestiżowo. Nawet niewielki znaczek będzie przyciągał uwagę, utrwalając wizerunek firmy czy ułatwiając rozpoznanie członków własnej grupy hobbystycznej na zlocie, liczącym kilka tysięcy uczestników. Bluza z własnym haftem, noszona przez pracowników firmy będzie podkreślać jej profesjonalizm. Wysokiej jakości haft na estetycznej odzieży będzie kojarzył się pozytywnie z jakością oferowanych produktów lub świadczonych usług.
Dla kogo?
Oczywistym jest, że jednym z głównych odbiorców odzieży personalizowanej będą przedsiębiorstwa. Profesjonalny wygląd przedstawicieli firmy będzie miał istotne znaczenie wszędzie tam, gdzie mają oni kontakt z klientami lub kontrahentami. Nie ma znaczenia, czy jest to pracownik firmy remontowej, kurier, kelner czy recepcjonista. Każda z tych osób to wizytówka firmy, a od wrażenia, jakie wywrze na kliencie zależeć mogą rekomendacje, kolejne zamówienia bądź pozytywna opinia w Internecie. Bluza z własnym nadrukiem na plecach z pewnością pozwoli zapamiętać nazwę firmy bądź jej logo.
Kolejną grupą konsumencką, dla której dobrym rozwiązaniem będzie bluza z własnym wzorem, są sportowcy amatorzy. Ich liczba w Polsce systematycznie rośnie, tak jak liczba stowarzyszeń bądź grup nieformalnych, zrzeszających biegaczy, rowerzystów, triathlonistów czy morsy. Każda z takich grup chce być rozpoznawalna a członkowie ekipy chcą podkreślać swoją przynależność do zespołu. Stąd coraz częstszą praktyką staje się zamawianie odzieży projektowanej dla drużyn amatorskich. Bluza z własnym nadrukiem na plecach będzie świetnie sprawdzać się przed i po zawodach sportowych bądź w trakcie zlotów morsów.
Warto również pomyśleć o podkreśleniu własnej indywidualności i niezależności. Bluza z własnym haftem w postaci ksywki, charakterystycznego znaku będzie wyróżniała artystę, stanowiła podarek z okazji urodzin lub świąt.
Komentarze